Järjestämme erilaisia tapahtumia ja tempauksia paikallisesti sekä toimintaa eri ikäisille lapsille ja nuorille viikoittain. Otamme mielellämme vastaan ideoita lapsiperheille suunnattuun toimintaan liittyen!

Peuhu

Tervetuloa 0–7–vuotiaille suunnattuun Peuhuun torstaisin klo 18–19 Suomusjärven koululle osoitteeseen Opintie 1, Suomusjärvi. Peuhussa lasten valvonnasta vastaa vanhemmat. Toiminta on maksutonta!

Salibandya eri ikäisille

Tervetuloa pelaamaan yhdessä sählyä perjantaisin Suomusjärven koululle osoitteeseen Opintie 1, Suomusjärvi. Toiminta on maksutonta.

Salibandya 1–3 luokkalaisille perjantaisin klo 17–18

Salibandya 4–6 luokkalaisille perjantaisin klo 18–19

Lisäksi yläaste ikäisille ja vanhemmille järjestetään Perhesähly! Toiminnan hinta on 30€ / vuosi yli 18–vuotiailta (MLL jäsenet 25€/vuosi):

Perhesähly yläaste ikäisille sekä vanhemmille perjantaisin klo 19–20

Iltaperhekerho

Järjestämme Perhekerhon keskiviikkoisin klo 17–19 yhdessä seurakunnan kanssa Suomusjärven seurakuntakeskuksessa osoitteessa Kitulantie 7. Iltaperhekerhossa jutellaan, kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia erilaisista teemoista. Toiminta on maksutonta ja suunnattu kaikenikäisille lapsiperheille. Iltaperhekerhossa on aina pientä iltapalaa tarjolla, mukaan voi ottaa myös omat eväät.

Tapahtumat

Lapsiperheille järjestetään monipuolisia tapahtumia ympäri vuoden. Tapahtumia toteutetaan paljon yhdessä muiden Salon alueen yhdistysten kanssa. MLL:n tapahtumat ovat avoimia kaikille, osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Tervetuloa mukaan kävijänä tai vapaaehtoisena! Seuraa tiedottamista sosiaalisessa mediassa.